miércoles, 17 de febrero de 2010

M'han ascendit! Crepes & Pancakes Parties!

Jeje! Pos sí! M'han ascendit a la feina! Tinc despatx propi! Com una persona important! Mola! I tinc un arxivador, una taula, una cadira... Que guai! jaja!

Ahir a la nit a casa vam fer una "Crepe Party", tal com ens havia promès la Solène. Vam menjar qui sap quantes crepes! I que bones! Vaig fer les meues guarrades habituals: Nutella i una povalada de nata muntada... Que booo!! La setmana que ve gimnàs!!!

Avui ha estat un dia interessant. Hem agafat el bus a l'hora que tocava, he acabat de llegir una tesi doctoral que s'estava fent eterna... I no he pogut escalfar el dinar! Resulta que l'únic microones del campus que coneixem (bé, ara en coneixo un altre ja) no funcionava perquè no hi havia llum a l'endoll. He provat de menjar-me la pasta freda, però era un asco! Bàsicament perquè estava amb una salsa d'aquestes prepreparades, que freda era com una patada al fetge. Així que he pegat dues forquillades i la resta li he donat al Nando, i m'he menjat un Kiwi.

Vaia gana... Sols en arribar a casa m'he menjat la creppe que em quedava! I ràpidament hem fet la llista de la compra i hem anat al Dunnes (a 2km de casa) a comprar, ja que a banda em volia comprar unes esportives. que allí van a 12 euros. Que són 12 euros ehhhh!!

Quan hem arribat ens ha rebut la simpàtica amiga de megafonia: "In 30 minutes this shop will close!" (En 30 minuts tanquem!). Així que hem fet la compra volant i ha estat el dia en que m'he comprat unes sabates més ràpid que mai. Les necessito, que aquest divendres tenim partit!

Quan hem arribat a casa, al cap d'una hora o així, simplement hem pogut descarregar, fer 4 comptes i volar cap a casa d'Anna, ja que avui era la "Pancake Party", i casa d'Anna (i Pau!) ens quedava moooooooolt allunt! Vamos, que nosaltres vivim al número 34 i ella al 37, o sigui, 15 segons de caminar. Per als que no ho sabin, un "Pancake" ve a ser el mateix que un crepe, però bastant més doble, i normalment no tan gran. Si mireu la sèrie Dexter, és el que estan menjant dia i nit.

A la festa hi havia l'Anna, el Pau, l'Andrea, en David, la Natasha, la Doris, l'Emilia, i més noms que no recordo, siguem sincers! Ha estat molt bé, he menjat no sé quants pancakes, però he fartat! En tot cas, després ho hem cremat, ja que hem sortit al pati de fora a jugar a futbol, ha estat súper divertit! Catalonia vs The Rest! Les porteries eren dues caixes de cartró, era quasi impossible marcar! Feia molt fred i costava respirar per culpa de l'aire gelat, i era dificilíssim veure la pilota, però ens ho hem passat molt bé. He marcat un gol! I en Pau un altre, tot i que a pròpia, però no per això li treuré el mèrit! Jo he sofert un tall a la mà dreta perquè no he tingut una millor idea que quan queia agafar-me a una rominguera, i l'Andrea ha sofert un impacte pilotífer al cap, però segons la doctora Anna estarà en condicions per al match del divendres.

I res més! Ara he arribat i m'he posat a redactar, que ja ho tenia molt deixat això! Ara marxo a llegir un poquet abans d'anar a dormir, que he agafat "The Hobbit" de la biblioteca, que encara no l'havia llegit. Cuide-vos tots!

PD: espero poder menjar quelcom més lleuger demà, ja començo a estar fart! Tinc ganes d'anar a córrer ja!

4 comentarios:

  1. Que bé teu passes Joseppppp!!
    fins quan estaras a Irlanda? ves preparant cosetes que natros volem anar a de viatge de final de carrera =)
    Estic molt contenta de vere't tant feliç!

    Un besito i una abraçada,
    PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPaloma

    ResponderEliminar
  2. Ei PPPPPPPPPPPPaloma! Pos escolta, dis-me algo quan l'organitzeu, perquè uns puc enviar un catàleg d'albergs d'Irlanda que pots pagar entre 13 i 20 euros la nit, són bed&breakfast! Gràcies per tot! Un besito!!!!!

    Joseppppppppppppp

    ResponderEliminar
  3. Mmmm des crêpes!!!

    Solène estará en semana santa? Se podría repetir la Crêpe party ;o)!!!

    A este paso el patrón del barco del crucero de estudio serás tú!

    Besets!

    ResponderEliminar
  4. Pues no lo sé! Ya se lo preguntaré! Sí, pronto voy a tomar yo el mando, los echaré a todos y me quedaré el departamento para mi solo y convertiré el barco en un transatlántico de lujo para mi solito!

    ResponderEliminar