jueves, 11 de febrero de 2010

Boring things...

Aquest dies els podria classificar com a rutinaris, realment ara començo amb la rutina. He anat tots els dies de matí a la universitat i he tornat cap a la tarda a casa. Crec que aquesta és la entrada més aburrida de tot el meu blog!

Va ser curiós el dilluns, que en arribar al laboratori, en Dino em diu que vagi i em diu:

- [blablabla]... Pero bueno, la setmana que ve tenim covidats a casa, i no sé... Potser quan faci millor temps, vens a sopar, i així coneixes a la meva dona, que té ganes de coneixer-te, i anem a fer alguna excursió...

Jajaja! Em vaig quedar parat, però per què no? Realment estic a gust al departament, de moment. Tant en Dino com en Sean són molt agradables. En Sean és una persona d'aquelles motivada, se'l veu disfrutar quan t'explica quelcom. I en Dino no pot ser menys, també disfruta quan et pot ensenyar el que està fent.

Avui dimecres, per fi, he començat a veure la llum en quant al tema del projecte. Sembla que s'està definint. Ara bé, comparant-ho amb els projectes que es fan a la UPC, potser sigui senzill? No ho sé, ja veurem com avança la cosa... En tot cas, projecte de programar en C++ (llenguatge que hauré d'aprendre) i tira que te vas, de moment. El temps ho dirà!

En quant a la universitat, he descobert que s'hi pot menjar pagant car i pagant barat. Gran descobriment. I bueno, els espanyols que ja són allí dominen bastant el tema i ens ensenyen llocs nous per anar.

Me n'he adonat de lo retraçats que estan les associacions universitàries a la UPC. O més ben dit, lo retraçat que està el concepte d'associació a la UPC. A la UPC, l'associació té el despatx, alguna cosa d'equipament i poca cosa més... A la University of Limerick, el club de windsurf, per exemple, reb anualment 50.000 euros! I hi ha mil activitats i associacions per apuntar-se, també. Quina escollir? Aquesta és la qüestió!

PD: Tres (o quatre, no sé) dies seguits sense ploure! I avui ha fet sol! Però a la vegada han estat els tres dies més gelats des que sóc a Irlanda...

No hay comentarios:

Publicar un comentario