martes, 16 de febrero de 2010

Cork's Weekend!

Ja he arribat de Cork! Bé, de fet ja fa uns dies, però no havia trobat el moment de posar-me a escriure... Ara és el moment!

El dissabte de matí, a les 9, vam sortir cap a Cork amb 80 estudiants d'Erasmus més, de mil regions diferents: Alemanya, Suècia, França, Finlàndia... I vam anar tots junts en 3 autocars. El paisatge durant el viatge va ser tan meravellós!!!!!!........ Vaig dormir tot el viatge...

Pero bueno, en una d'estes que em vaig despertar quan just arribàvem a la primera parada del viatge: Blarney's Castle. És un castell famós perquè conté una roca (a la cima de la torre) que diuen que, si la beses, rebs el do de l'eloqüència. Almenys això diu la llegenda, que una bruixa li va dir al rei d'aleshores que ho fés, i va esdevindre un gran "bard". Per besar la pedra t'has de ficar gitat de panxa cap amunt dalt de tot de la torre i agafar-te d'unes barres de ferro, el cap et queda penjant al buit... (Segur que t'encantaria, mama) Però va estar bé. El castell era molt bonic, molt antic, i els jardins preciosos, com podeu veure a les fotos. Fins i tot hi havia una casa victoriana, molt bonica també. I vaig poder fer una demostració de la meva extraordinària força!

Així que ho vam haver vist tot, vam anar ja directes cap a Cork. Ens allotjàvem en un alberg a molt a prop del centre, per no dir a 2 minuts a peu. Vaig estar en una habitació de 10 persones, de les quals vaig arribar a conèixer quasi a tothom, realment "very nice people". Un cop aclarit l'horari del dia, vam anar cap al centre.

Vam estar donant voltes per allí, vam menjar 4 coses, i cap a les 18 vam anar a un pub a veure el partit de rugby entre Irlanda i França. Van guanyar els francesos per 30 a 10, així que no vam poder acabar de disfrutar de l'ambient, tot i que va ser molt guai igualment (ja estaràs content, Toni!). Allí vaig provar la Murphy's, que és una cervesa negra com la Guiness però feta a Cork.

De Cork Trip - Cork City (First Day)

Llavors vam anar a sopar. Després de voltar durant més d'una hora i no trobar cap lloc que nes fés el pes, vam acabar a un italià boníssim. Em vaig menjar una pizza amb formatge de cabra (íntegrament) que te ******! Després vam anar al súper a comprar 4 coses i altre cop cap a l'alberg.

Allí vam estar de "xerrada", i cap a les 22 vam anar a un pub/club del centre. (Un pub és gratis i un club és com una discotecta de les d'Espanya, més o menos). El cas és que la planta baixa era pub i la de dalt era club. Nosaltres vam estar tota la nit al pub, que estava molt bé. I cap a les 00, a casa! (Que aquí les 00 ja és tard!)

Cork Trip - Cork City (First Day)

El dia següent abans de les 10 havíem de desalojar l'habitació, i a les 9:30 deixaven de servir esmorzar, així que vam haver de córrer! Vam tenir una nova experiència, que va ser untar la mantega amb una forquilla, eh Nando! Supervivientes total! jaja!

Aquell matí va ser el matí de la visita guiada per Cork. Vam fer dos grups. Un grup (el meu) el portava un home gran que parlava super ràpid, en un accent super tancat i que no se li entenia res. L'altre grup el duia una dona (crec) que parlava leeeeeeeeeentament i la gent desconectava. Olai. jaja! Tot i això, ens van ensenyar coses curioses. Sobretot no us pergueu els pantalons de pijama de les fotos... Sensacional!

En tot cas, la part bonica del dia encara no havia arribat. Vam anar a Kinsale, que és un poblet costaner a l'extrem sud d'Irlanda. És un poblet preciós, realment preciós. Cada casa és d'un color diferent, té un port que puja la marea en menys de dues hores... Sí sí. Quan vam arribar, els vaixells estaven encallats al fang, i cal cap de 1 hora i mitja, ja estaven surant sobre un "mar" que no se sabia d'on havia sortit. Molt curiós. I allí vaig provar el fish&chips! Que bàsicament és peix, patates, i 2 litres d'oli per persona. Ja no puc dir que no ho he provat.

Cork Trip - Kinsale

Després de fer les fotos de Titànic i Piratas del Caribe (vegeu fotos), vam anar... a la platja! Em va agradar molt aquella caleta, amb penyasegats i vistes de muntanyes al fons. Allí va tenir lloc la primera edició de la "Competició de Avore qui Tira la Pedra més Allunt". (El dia següent tenia el deltoide dret fet caldo...) Va guanyar en Pau! També vam fer un petit torneig de "Avore qui fa Botar la Pedra més Cops", però vaig demostrar no passar de 2 0 3 salts... :P

I poca cosa més, el viatge de tornada va ser exactament igual que el d'anada: ZZZZZzzzzZZZZZzzzzzz....

CONCLUSIONS

Mai havia conegut a tanta gent en tan poc temps, i la veritat és que no em penedeixo gens d'haver-ho fet, tot i passar una mica de "corte" al principi. En Jan, l'Anna, en Pau, l'Andrea, en David, en Julian, en Gaakko (o algo així), Natasha, i moltíssima més gent que em deixo. Tots ells genials, realment.

Vaig sortir amb gent que no coneixia de res, i la veritat és que ens ho vam passar molt bé, fins i tot avui hem repetit l'experiència, tot i que a menor escala, i ja hem quedat per veure el Barça-Stuggart, jugar partits de futbol...

Així que si mai us surt una oportunitat així, no la deixeu passar per res del món!

I com a segona conclusió, sols he de dir que Irlanda és meravellosa. Realment és un indret per descobrir i perdre-si. La gent d'aquí és realment molt acollidora, sempre que poden t'ajuden, i això és quelcom que un agraeix. És un país verd, un plaer als ulls, i més si tens bon temps com nosaltres vam tenir aquest cap de setmana... Veniu!

CURIOSITAT

La curiositat més gran (eh Nando!) ha estat l'assassí que viatjava entre nosaltres. Sí sí. Era un tio que sempre que ens el creuàvem se'ns quedava mirant. Però allò del palo: "sos voy a matar, ché!". Però sempre. Te'l creuaves per un passadís del castell, i se't quedava mirant. Passaves a 100 metres, i se't quedava mirant. I pobre noi, va rebre l'apodo de l'"assessí". Va ser la conya de tot el viatge, perquè amb el Nando feiem la conya de que si ens mataria en algun racó, o que si de cop trauria una "faca" i ens despellejaria allí mateix...

La qüestió és que a la platja se'ns va presentar: el asesino se acerca a su presa. Ahir dilluns, va agregar el Nando al Facebook, i més tard a mi. La sorpresa va ser meua quan vaig veure, dintre del seu perfil: Interessat en: homes. Emmmmmm... Cadascú que tregui les seves conclusions! XD