miércoles, 3 de febrero de 2010

Caminant caminant... Se'm gastaran les sabates!

Doncs això mateix. Caminem i caminem, no parem!

Ahir, després d'aclarir 4 assumptes sobre el pagament del pis, vam anar al campus a peu, perseguint en la distància els companys de pis, ja que el bus no funcionava aquella hora, com autèntics espies secrets. El campus és preciós, tot verd i tal. El travessa el riu Shannon, que a la vegada es pot creuar pel "Living Bridge", o "Pont Vivent", que crec que té aquest nom perquè es mou sense parar!

Vam aclarir també assumptes de papers, que avui hem tancat, i vam anar a vore si trobavem al meu tutor del projecte. Desaparegut en combat. És dimecres, i encara no l'he pogut trobar. I nosaltres ens queixàvem dels profes de la UPC! Pero bueno, seguiré insistint. Una dona de relacions internacionals m'ha dit que "He is evasive", i no m'ha donat moltes esperances de trobar-lo abans del divendres. Iujuuuu!!!

Hem conegut a uns quants espanyols, que ens van interceptar parlant pel campus. Avui, nosaltres hem intereceptat a un parell de catalans també, que viuen a 3 cases de nosaltres, boníssim, jaja! Aquesta nit ens han dit d'anar a una festa por ahí, ja vorem que farem, que encara hem de sopar! Pero bueno, no us penseu que una festa és com a Catalunya, aquí a les 2 tothom està a casa dormint!

Ja tenim mòbil irlandès, amb Meteor. Tinc el mòbil més cutre de tota la botiga, ben just pot fer trucades i enviar missatges! Pero bueno, almenos així m'estalviaré el "sablasso" de Robostar.

Hosti que bo jaja! Resulta que hi ha molts de gats (i cavalls pasturant) per aquí, no sé a que se dediquen, pero sembla que el finestral de casa nostra és el "picadero", perque hem baixat al menjador i allí estaven dale que te pego!

Bueno, avui trobo que l'entrada no m'ha quedat com l'altre dia, pero nose. Ha sigut tot més calmat, però més cansat, perquè hem caminat molt. Hem anat 2 cops al centre comercial, que crec que està a 2,1km de casa, a banda de la universitat, o sigui que avui ens hem guanyat un bon sopar! XD Ah, per cert, si algú ha d'anar a Irlanda, el vull tranquilitzar: hi ha oli d'oliva!

La Casa


Campus University of Limerick


Fotos vàries per Limerick i rodalies

Panoràmica 1

4 comentarios:

  1. Juuu!que guay que sàpigues que t'estic seguint!;)
    besitos i disfruta!
    ppppppppppppppppppppppppaloma

    ResponderEliminar
  2. UEee! molt be molt be! Escolta'm la connexio de 64kbps va be ehh?? quan has tardat a pujar totes les fotos?? Va va segueix explicant! ;) Salut als dos i sortiu de festa avui!

    ResponderEliminar
  3. Ppppppppppppppppppppppppaloma!!! M'alegro molt k me vaigues seguint! Jeje! L'atre dia me'n vaig recordar de tu i ara no recordo perque... Nose! Quan me'n recorde t'ho dic! XD

    Kuaniteeeeeet! Tio jajaja! M'he deixat de posar que ahir vam arribar rebentadíssims a migdia a casa, i mentre el Nando mirava Crackovia jo em vaig ficar al seu llit a mirar i em vaig quedar sobat durant una hora XD. I vaig ensumiar en tu! Vaig ensumiar que venies a vore-mos i mos abraçàvem jajaja! Molt bo. I calla, que esta nit he ensumiat que suspenia Sistel perquè mos posaven un exàmen d'analitzar i detectar els advervios comparativos (toma invenció) en un text en castellà. Una anada de bola, vamos. La conexió al final és de mig mega de baixada i 64 kbps de pujada, pero va bastant bé per fer Skype i tal, inclus amb webcam. Per pujar les fotos... Paciencia! XD! Al final no anem a la festa k avui estem petats i demà tenim faena pel matí, pero a la pròxima anem fijo!

    ResponderEliminar
  4. hahaha ja ets ben raro.. mira k somniar amb mi... xD Somniar amb sistel encara xD pero amb mi?? xD Es conya crack! M'alegro k vagi tot be! A mi em queden dos dies! Segurament k obriré blog tmb. Ja us informaré!

    ResponderEliminar