sábado, 6 de febrero de 2010

Ja ha caigut la primera!

Ja tocava escriure algo, no?

Bueno, estos dies les coses han millorat una mica. Tot i que ahir va ploure, avui feia un sol encantador que m'ha permès fotografiar l'home de Nutella de lo que seria l'equivalent de la "Plaça del Mig", tal com comenta en Joan, lo que no sé és si s'havia adonat de la presència d'aquest personatge.

De Campus University of Limerick


Ahir semblava que el profe que em porta el projecte passava de mi... Bueno, potser encara passa una mica, però avui almenys m'he trobat amb ells i els que fan el doctorat allí. Realment "very nice people".

En Sean (pronunciat "xon" o "shon") és el que m'ha rebut, molt bon home. M'ha ensenyat el "dry lab", o laboratori sec, que és on treballen i es deixen la vista davant dels ordinadors. Després m'ha ensenyat el "wet lab", que és on fan proves amb el robot aquàtic, submergint-lo en una minipiscina. Tot molt guai i tal, tot i que encara no sé de què faré el projecte en concret. Puc tirar per molts camins: programació pura i dura, modelatge en 3D, simulacions, part de hardware, sonar... Moltes opcions de les quals n'he d'escollir una. Per fer més amena la meva decisió, m'han "regalat" 10 "papers" i una tesi doctoral pa que tingue lectura lleugera... Vamos, que a llegir a saco!

En Sean ja m'ha avisat sobre una foto: "Aquest és en Dino, i quan et vegit t'agafarà i t'assentarà davant el seu ordinador i t'estarà explicant durant 2 hores quina feina es dedica a fer, li ENCANTA parlar de la seva feina...". En Sean tenia raó, XD. Pero bueno, en Dino també és un home molt agradable i ha estat un gust escoltar-lo, m'ha explicat moltes coses interessants.

Hem anat els 3 a fer el cafè/té, i és en aquest moments quan veus el tipus de persona que són. Realment, molt oberts i molt bona gent. Hem parlat de temes diversos, no relacionats amb la feina, sobretot de les diferències entre Catalunya i Irlanda. Ha estat molt curiós descobrir que la dona de'n Dino va estar estudiant durant 2 anys a Girona, i parla català i castellà. Ja m'ha dit que igual un dia ve a coneixer-me i així pot parlar un rato en català/castellà. Encantat!

Bueno, i ja que en Nando és un perro i no escriu cap blog, pos vaig a escriure una mica com li va anar, ja que jo també estava allí escoltant. En Nando s'embarca amb 3 espanyols més en un projecte de Cognitive Networks, o Xarxes Inteligents, que permeten variar el comportament en funció, per exemple, de la posició d'un terminal. Un exemple molt clar: una xarxa que fés que el teu mòbil es posés en silenci en entrar a una sala de reunions i es posés a tope a l'aire lliure. El seu tutor també molt bon paio. Una dada curiosa: és el tio que he vist que té la pantalla d'ordinador a un nivell més alt del món. Té com a 4 o 5 llibres per sota el monitor, elevant-lo, i és un monitor a la vegada altíssim, o sigui que el monitor queda altíiiiiiiiiiiiiiiiissim!

La convivència al pis va bé, avui hem mirat amb Solène un capítol de "How I met your mother", serie que recomano a tots els lectors! I en Greg pos es queda a l'habitació fent EEEEeeeeeeeeeeeee... Jajaja! Pobre xic jeje! M'hi trobo molt a gust a n'esta casa. I xeic, no sé que estan construint per aquí a la vora que hi ha més grues que a La Ràpita!

Si no passa res, demà anem de visita a Limerick, a vore que tal! I bé, per tancar l'entrada d'avui, desfaig el flashback del títol: avui, (que ja tocava!) hem fet la primera cervesa (Heineken, la següent serà Guiness) de benvinguda! Ja ha caigut la primera!


De Fotos vàries per Limerick i rodalies


[Noves fotos als àlbums següents]

Campus University of Limerick


Fotos vàries per Limerick i rodalies

No hay comentarios:

Publicar un comentario