domingo, 7 de febrero de 2010

Limerick City - First Trip

No sé què em passa que sempre que vaig a escriure algo al blog em pega sempre per posar "Bueno!". Així que avui començaré diferent:

Bé! Ahir vam fer la primera miniexpedició a Limerick City. Nosaltres estem vivint a una mena de vila universitària (de fet, en una unió de moltes viles universitàries), i encara no havíem anat a la ciutat. Així que ahir ens vam posar les jaquetes i en busca del bus 308! La sorpresa va ser nostra en sortir al carrer i veure que feia una boira tremenda... Pero bueno.

Esperant al bus va venir la Solène, i vam anar els 3 junts cap al centre. La vam acompanyar a l'oficina de correus a comprar segells, i després en Nando i jo vam anar a explorar, començant pel riu. Hi havia un munt d'oques assessines! Els hi tiraves una pedra i elles anaven cap allí jeje. Fins i tot vaig veure un coll verd per allí pasturant! I no us pergueu la següent foto del Nando al costat del pont, pareix el tio de l'Assassin's Creed! Jajajaja! Sí o no?

De Limerick City (06/02/2010)

Vam travessar el riu (per anar a una illa molt gran que hi ha al mig, que ara em fa gos buscar-ne el nom) i vam fer cap a St. Mary's Cathedral, molt xula per cert. Tenia un cementiri ple de creus cèltiques molt xulo, i vam pegar una volteta per allí. (La pedra és d'aquí, Laura!) Tot seguit, vam passar per davant de l'ajuntament i vam anar al King John's Castle (crec recordar), un castell que, si no fós perquè hi han ficat un prefabricat dintre molt cutre, seria el doble de bonic. No obstant, travessant després pel Thomond's Bridge (pont) que hi ha al costat, aquest prefabricat quasi no es veia i llavors el castell es veia molt més bonic.

De Limerick City (06/02/2010)

I va ser estant allí al castell que ens vam trobar amb uns espanyols que havíem conegut a la universitat, i vam anar tots junts cap a dinar, però ells van anar al Mc. Donald's i com nosaltres no teníem problemes d'estrenyiment, vam anar a un altre lloc. Es tractava d'un lloc que feien cuina oriental amb wok, molt bona, i podies triar si volies fideus o arròs i l'acompanyament. Allí, per fi, vaig provar el Chop Suey, també conegut per una cançó de System of a Down. Molt bo, per cert.

Anar amb ells per Limerick va ser una aventura. Sobretot pel David, que anava tirant-los els trastos a qualsevol femella humana que passés pel seu davant! Evidentment, els tirava els trastos en català, i no ho entenien, però jo no sabia on posar-me... Jajaja! Va ser molt divertit, tot i això.

Com a dada curiosa del dia, és que sembla que en gaèlic, escombraries es diu "bruscar". I va ser molt bo perquè ho posava a totes les escombraries i si no et ficaves en la "r" pareixia que t'estés incitant a buscar a dintre!

De Limerick City (06/02/2010)

Després vam anar al centre comercial que hi havia al costat. Ec. Tejanos entre 9 i 15 euros, sabates de sortir guapes a 13 euros, samarretes a 4 euros... Vaia rabia haver-m'ho comprat tot abans de marxar!!!

I poca cosa més, després d'això vam marxar en bus altre cop cap a casa (ens vam tornar a trobar tots els espanyols al bus, per cert, doble casualitat), i nit de descans!


Limerick City (06/02/2010)

5 comentarios:

  1. He ficat uns comentaris a les teves fotos!
    Xulo malgrat la boira!

    Besets

    Montse i Toni

    ResponderEliminar
  2. Ja ho he vist! Que fort! El teu blogspot és freginals.blogspot.com! Jaja! Ara Freginals ja no podrà tenir blogspot propi! :P

    ResponderEliminar
  3. m'he passat l'assassins 2 xDD, mho he llegit tot ehhh, disli al teu company que tanta tecnologia ens transformarà en gossos (vease wall-e). Fes 3d!!! així farem figuretes del final fantasy super xulis xDD

    jo encara en tinc alguna de la guiness...juventud divino tesoro...

    plou molt

    sandra

    ResponderEliminar
  4. Jeje hola Quake! Wall-e la tinc pendent de fa molt temps! No sé què fer, 3D no està mal, però dintre del 3D suposo que també hi haurà mil coses per fer... Així que lo que faci no sé si me servirà per fer figuretes del Final Fantasy XD.

    Lo de Guiness vols dir que encara tens el posavasos que vam agafar? Jo diria que també! Fins i tot la foto amb els policies a cavall, amb Guido per allí. DA!!! jaja! No plou molt, la setmana passada va ploure potser 3 dies, però és una pluja fineta, que no molesta, tipo la que teníem al juliol, ja saps. A vore si jo me passo l'assassin's de la PSP, que encara no l'he provat! Un besito Quake!


    Ju

    ResponderEliminar
  5. Unes fotos realment molt guapes. Això pinta molt bé!!!

    ResponderEliminar