viernes, 5 de marzo de 2010

Gnocchis' Day

El dia d'avui ha estat "normalillo", tot i que un poc diferent. La diferència principal és que m'he quedat a treballar al despatx del Nando, ja que els seus companys no hi eren i així no ens hem quedat totsols (tot i que jo hi estic cada dia, de totsol).

He tingut algun percal amb el tema de la beca, ja que em diuen que la documentació que he enviat per correu, l'he de portar signada a l'oficina tal, que és "la que em queda més a prop". Els he contestat que estic a Irlanda, i ha estat llavors quan m'han dit que ho puc enviar escanejat, però ha d'estar firmat. I jo pregunto, estimats lectors: No comença a ser hora de poder enviar els documents digitals i passar una mica de la firma, que per això s'ha inventat el DNI electrònic i el certificat digital?!

Avui, però, serà recordat per 4 catalans (1 d'adoptiu) com el dia dels nyoquis (gnocchis en italià), i per més d'un com el dia que va ingerir més farina en menys temps.

Tenim més de 8 kg de patates a l'armari, i dic: i per què no fer nyoquis? Així que hem anat al súper, hem comprat farina, formatges i nata i hem convidat als veïns a sopar. Seguint els consells de Quake, m'he posat a bollir patates, tot i que les quantitats me les he près una mica a la lleugera, així que en comptes de 2 he tirat 9 o 10 patates, de forma que ens han quedat nyoquis per 6 o 7 persones... El procés ha estat un poc llarg però divertit, al fi i al cap.

De Gnocchis' Day

Però bons, han quedat molt bons. Ens els hem cruspit surant en crema de rocafort i chedar, han quedat boníssims! Hem necessitat una bona estona de repòs abans no hem començat a netejar tot el merder, però ha valgut la pena!

Gnocchis' Day

No hay comentarios:

Publicar un comentario